torsdag 21. juli 2011

Skissedilla # 121 - Sleeping beauty




Har laget en LO etter denne ukens skisse hos Skissedilla , og jeg har speilvendt den. Fikk endelig brukt denne overlay´en fra Fancy pants som jeg har hatt liggende så lenge. Heldigvis er det sommer også, så jeg fikk tatt bilde av LO´en mens det var godt lys. Gruer meg allerede til vinteren....
Som dere sikkert ser, har jeg gått amok med glimmermist også. Glimmermist er en fantastisk ting, og jeg tror ikke man kan få nok! Bildet av min sovende datter er et av favorittbildene denne sommeren. Så fredfull og vakker hun er! Blomster og klistremerkebokstaver fra Prima, og teksten er et klistremerke fra Panduro.


Takk for at du tittet innom bloggen min :-)

6 kommentarer:

papirdiva sa...

NYDELIG med blomster nedover siden slik :)

Aud R. sa...

Herlige farger og kult design! Ellers så ble jeg helt forelsket i den forrige siden din! Syntes den stilmiksen med rette linjer i midten og rufsete kanter var rålekker!

Zyan01 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
mi@ sa...

Åh, sånn overlay har jeg også, men aldri klart å bruke den. Men nå fikk jeg virkelig inspirasjon. Lekker LO!!

Tusen takk for bidraget til Skissedilla

Camilla sa...

Nydelige farger! LOene dine er bare så inspirerende:) Grattis med å blitt plukket ut hos Skissedilla;)

Hege-Annie Simonsen sa...

Wow, denne var bare nydelig! :)

God sommer!