mandag 18. juli 2011

Rufsete kanter fra meg?




Det er ikke hver dag jeg rufser kanter og legger lag på lag på denne måten, men det er ikke helt ukjent for meg heller. Er bare så himla lenge siden sist nå. Det her ble en liten miks, med veldig typisk meg inni og veldig utypisk meg rundt. En bra kombo? Det får være opp til andre å vurdere... 


Nok en gang har jeg kastet meg over de nydelige papirene fra October Afternoon, samt litt bånd fra Making Memories, papirdoiliesribbon fra Panduro (ble gul med promarker tusjen) og Basic Grey (den grønne), klistremerkeboksaver fra MM og Prima, en tag og hamptråd fra Panduro, papirtape fra AC og resten av pynten er fra October Afternoon. Kanter er svertet med Distress ink vintage photo.

3 kommentarer:

papirdiva sa...

Denne er fantastisk! Skikkelig flott :)

Meretekj sa...

Rålekker lo med masse flotte detaljer.
Dette kan du!
Klem, Merete

Camilla sa...

Så utrolig flott, Marie! Elsker kantene! :) Å, så fin denne var, jempefine farger.