søndag 26. juni 2011

Skissedilla #117 ( Vi ser verden gjennom dine øyne )



Denne ukens skisse hos Skissedilla er laget av kreative Tara Anderson fra USA, og jeg falt pladask for hennes stil! Her er min vri på hennes skisse. 


Papirene er fra October Afternoon, og de utklippede blomstene, nøkkelen og sommerfuglen er klippet ut fra et laserkuttet ark fra AC dear lizzy. Dette arket var i utgangspunktet grått, men jeg har farget det med en sort Promarker tusj for å få mer kontrast. Ellers er det lite pynt, kun noen halvperler fra MM, noen knapper og et par rub ons fra MME.


I dag har vi vært på hytta til mamma, og det var så mye mygg der at appelsinhuden min nå har fått selskap av noen andre fjell - og de klør helt vanvittig masse! :-(
Men jeg fikk min hevn. Mens jeg lagde mat fikk jeg et stikk på hånda (av alle plasser), og da jeg skulle sette et brett med pommes frites i ovnen, satt det en mygg oppå en pommes frites! Den ble stekt sammen med potetene, og jeg frydet meg :-)

8 kommentarer:

Elisabeth sa...

nydelig, herlig tema og for en flott løsning på skissen da....

Carrin sa...

You flu killer!
Digga den med appelsinhuden :)

Og nydelig LO da! Igjen!

Marita sa...

Kjempefint dette. Tror jeg kan lære en del av å se i din blogg:) Tusen takk for tilbakemelding i bloggen min. Setter stor pris på det. Jeg er noe fersk innen dette så det er gøy at andre liker det:) Artig å stifte bekjentskap med andre i nærområdet som driver med kort eller/og Loèr. Mannen min er fra Finnsnes så vi er ofte innom der, og da går gjerne turen innom butikker som har litt dill og dall innen scrapping:) Ønske deg en fin kveld videre. Klæm

Camilla sa...

Kjempestilig, Marie:)

papirdiva sa...

Herlig side med et kjempeflott bilde :)

Skissedilla sa...

Kul, ren og tøff!!
DEnne likte jeg godt! Og for et herlig bilde.
Takk for at du deltar!
Broggis

mette sa...

Åååååååhhh, lekkert, lekkert Marie!
Du er allsidig, du. Kan alt.

Klem

Anne Gerd sa...

Så kul, likte godt nøkkelen:o)