lørdag 4. juni 2011

Kos (17.mai 2011) og Skissedilla # 114

Et av favorittbildene mine så langt i år har fått plass på denne LO´en. Har laget den etter ukas skisse inne på skissedillabloggen. Har i tillegg til materiallista under, brukt kraft doilies fra Maya Road, thickers fra AC, dekortape fra AC, bakgrunnsark fra Basic Grey og det røde papiret er fra Bella Blvd. Favorittsommerfugl-punch fra Martha Stewart. Tekst-rub-ons fra Norsk Stempelblad.

Her har jeg brukt rub-ons fra Norsk stempelblad som jeg syns passer veldig bra til min familie. En mor og en far og en liten gutt og en enda mindre jente. Kraft konvolutt fra Maya Road, skyer klippet ut fra et Bella Blvd ark, et journalling ark fra Ocober Afternoon og stjerne og pil fra MME. Glimmermisten jeg har brukt heter Apple.

Dette bildet er tatt i en hage i Asker på 17.mai. Utrolig flott blomstring på den tiden vi var der, og jeg knipset i vei! Dette treet var kjempestort og bugnet av rosa blomster. Det skal visst være et rosemandeltre.

7 kommentarer:

Nora sa...

OMG!!! Absolutely gorgeous...
Love the colors and the photo is ADORABLE ;)
Big hugs,
Nora

~Isabell~ sa...

Ja det bildet var virkelig jeNYDELIG<3 Det kom veldig godt frem med disse freshe fargene:-)

Camilla sa...

SÅ fint Marie! Nydelig bilde:) Skikkelig kreativ LO i kjent Mariestil med masse kule detaljer:)

HegeAL sa...

å helledussan så søtt bilde! Nydelige detaljer med rubonsen og løva.

Takk for deltagelsen.

mette sa...

Herlig side, Marie. Nydelige barn du har.

Digger fargene på denne.

Villblomsten sa...

Nydelig :-)

Villblomsten sa...

Hei igjen :-)
Bare ett lite tips :

Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
Ny sjangse - Hver måned
ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

Vil du være med ?
de har litt klær til dame også :-)