fredag 24. juni 2011

Kids on wheels




Nok et bilde scrappet fra en av de første dagene vi kunne være ute på terassen etter at snøen var borte. Alle tre på hvert sitt kjøretøy. Fint at man har nok leker, så blir det ikke så masse krangling. Fordelingen av kjøretøy var også etter størrelse og alder - eldst på størst ;-) 

På LO´en har jeg brukt dies fra Spellbinders, sommerfugler og rub ons fra AC dear lizzy, papir fra Bella Blvd, Glimmermist, klistremerker fra Prima, Jenni Bowlin og Doodlebug samt div sirkelpunchere og et par knapper. Litt uvant for meg å bruke så mange farger på samme layout, men friskt og vårlig ble det hvertfall :-)

Har nettopp vært på fjelltur nr 3 denne sommeren, og er fornøyd med dagens innsats. Ble derfor ikke tid til scrapping i kveld, men har planen klar for morgendagen :-)

GOD HELG ALLE SAMMEN, OG TAKK FOR HYGGELIGE KOMMENTARER, DET SETTER JEG STOR PRIS PÅ :-)

6 kommentarer:

Carrin sa...

Ååååååååå!!

Du e så flink at æ får heilt ont!

Marita sa...

Kjempefint:) God helg. klæm

Aud R. sa...

Kjempefin side! Gøy med spreke farger! Godt å kompensere litt på fargefronten når sommeren svikter oss fullstendig...

mette sa...

Så fargerik og herlig lo. Digger sommerfuglene. Helt konge:)

Liv Elin sa...

kjempeflott m alle fargan! Æ får nestn løst t å scrappe sjøl...men d har æ jo ikkje ti tel :(

Elisabeth sa...

åh himmalaia.....tror ikke jeg har adjektiver nok i mitt vokabulær til å beskrive dette verket ditt godt nok.....wow sier jeg bare...