søndag 24. april 2011

litt interiør :-)




Hos meg er det blitt et tema å sette sitt eget preg på interiøret. Syns det er helt supert med IKEA, Bohus, Skeidar, Møbelringen og så videre, men det er så morsomt å vite at man har noe som ingen andre har akkurat likens :-) Jeg mener ikke at jeg er den eneste som maler gamle møbler eller lager sine egne bilder. Man henter jo inspirasjon litt her og der. Da vi forlot Tromsø var alt lysegrått og hvitt, og selv om det fortsatt er mye hvitt hjemme, så har jeg endelig fått i hus litt farger! Pulten er ca 100 år gammel, særdeles slitt og litt sprukket. Den har vært malt flere ganger og pusset ned. Skuffene mangler foreløpig beslag og ingenting er i vinkel. Har malt den i den rødeste oljemalingen jeg fant og jeg ble veldig fornøyd! 

3 kommentarer:

Camilla sa...

Å, så stilig, ALT! :) Elsker bildet med gyngehesten! Hvor har du funnet hesten? Kjempekule interiørstæsj, gleder meg til å se, kanskje til helga;)

mette sa...

Så flott den ble, Marie!!!

Vet du, jeg sitter med en akkurat lik pult å scrapper jeg. Så artig. Så den er 100 år gammel??? Jeg vet ingenting om min, den sto igjen da mine foreldre kjøpte en gård på 60 tallet.

Flotte bilder du lager, fortsett med det:)))

Elisabeth sa...

gosh, bildet med sommerfuglene gikk rett hjem hos meg altså...du verden så lekkert! takk for titten