torsdag 9. desember 2010

TCR #35



Denne gangen rakk jeg fristen til palett nr 35 hos The Color Room :-) Ikke farger som jeg vanligvis bruker, og jeg hadde faktisk problemer med å finne noe svart blant papirene mine. Men det viste seg å være en kul fargekombo! Mesteparten av jobben med denne LO'en, var å klippe ut rosene og bladene, farge svart mellom konturene og glossy accent oppå det sorte. Mønsterarket jeg har klippet de ut av er et nokså gammelt MM papir i velour. Dette arket har vært mye brukt, og nå er det nesten ikke noe igjen som går an å bruke. Ellers er det papir fra October Afternoon, 3ndy papir og Maja Design. Har også brukt bord punchene mine flittig. De røde prikkene er tape fra Prima og de sorte blondene er rub-ons fra Hambly. Tittelen er rub-ons og stempel fra Stampendous (typewriter). Glimmermist Mimosa og Candy apple.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Gud så flott! Får alltid lyst å scrappe når jeg har sett LOene dine;)Kjemestilig med alle remsene med ulik "sturktur" og form og flotte fargekombinasjoner:)

Susanne sa...

Takk for kommentar.
Masse fint her inne hos dæ. moro å få brukt kreative evner. har en vanlig hverdagsblogg også,for den caosdesignbloggen blir ikke oppdatert så altfor ofte:S
ha en strålende kveld Marie.
klæm

Lisa Synøve sa...

så fresh og kul ! stilig m den sommerfuglen på toppen !