onsdag 1. desember 2010

Nytt design i bloggen :-)


Ute er det sørpe og is, det regner og blåser. Så i disse mørketider ville jeg lette på stemninga i bloggen min, og har valgt litt sterke farger :-) Joda, jeg vet at gult og blått = svensk, men det er jo faktisk også en kul fargekombinasjon, det skal de ha, svenskene som designet flagget! 

Et problem som dukker opp i mørketida er å få tatt gode bilder av LO'ene uten å få blitzrefleksjon i bildene... Om å gjøre å være snar midt på dagen!

Nå gleder jeg meg veldig til jul. Skulle selvfølgelig ønske at vi hadde vært ferdig innflyttet og fått alt på plass, men det er faktisk veldig greit å kunne ta det etter jul også. I år slipper vi stresset med å kjøre til og fra Tromsø, med jobb i romjula osv. Jeg ser fram til en rolig tid, med en mann som kan være mye hjemme. Julepynten er også på plass, så nå er det stemning i huset :-) 

1 kommentar:

Camilla sa...

Oooh kult nytt utseende! :) Gleder meg også til jul nå, skikkelig!