mandag 20. desember 2010

Et par kort og scrappeferie.....



Jeg har laget et par kort på bestilling, ett til en som har fotballdilla og fyller 50 og ett til et brudepar som måtte være i sort og sølv.... Syns denne sommerfuglen fra Quick Kutz er så flott, og den passet kjempegodt i hvitt, sølv og sort. (det er altså tre lag - med sort i bunn.) Teksten er stempel fra Stampendous. 

Det har egentlig vært lite scrapping den siste tiden pga sykdom. Begge barna har hatt en kraftig influensa, og nå er det mannen min som står for tur. Jeg er vel "heldig" og blir syk om noen dager ;-) 

Scrappeferie, ja! Det høres egentlig veldig bra ut, ikke sant? Å kunne ta med seg en koffert full av scrappesaker, reise fra mann og barn en stund og scrappe hele dagen og omså natten? Eller scrappeferie i den forstand at man tar ferie FRA scrappingen.... Det er dessverre den siste betydningen jeg sikter til. Pulten er ryddet og scrappesakene pakket bort. Nå er det kun kort tid til vi flytter, og i mellomtiden er det jo jul. Siden pulten min står midt i hallen nede, ville jeg at det skulle være litt ryddig i tiden framover. Har likevel bevart noen klippeprosjekter lett tilgjengelig. Og så har jeg en plan om å skrive ut en del bilder, så jeg har lagret opp med både fotopapir og blekk. I tillegg har jeg jo et strikkeprosjekt eller to som kan gjøres ferdig ;-) Jeg får med andre ord ikke totalt abstinenser.

1 kommentar:

Lillnea sa...

Hur går det med flytt och allt? Jag saknar dina blogginlägg och hoppas att scrappeferien snart är slut ;)