tirsdag 2. november 2010

Trygg i mormors armer (safe in my grandma's arms)



Nok engang har jeg brukt Dear Lizzy papirer fra AC :-) (bortsett fra ett fra Making memories) Og jeg har klippet, klippet og klippet! Blomstene er klippet ut, en del sommerfugler er klippet ut, border er klippet ut osv.... Jeg har også sydd over og under bildet for å ramme det mer inn. På den røde bazzillen har jeg stemplet med et retro bakgrunnsstempel fra Papertrey ink. Thickers er fra AC og noen klistremerkebokstaver fra doodlebug. Tag og hyssing fra panduro og sommerfuglpuncher fra Martha stewart.

Scrapp med Hjertet
v/Camilla og Astrid spurte meg om jeg ville holde et kurs på stortreffet i mars, og det var jo kjempekoselig!!! Jeg sa selvfølgelig ja, med en liten knute i magen og en god dose sommerfugler. For jeg tror det kan bli veldig bra, men er jo veldig spent på om noen vil melde seg på kurset mitt.... Det skal være et kurs hvor man kan hente inspirasjon til å lage bakgrunner selv, og det blir lite mønsterpapir. Det blir stempling, spraying og splætting og sying. ja, alt på EN LO. Håper noen syns dette høres interessant ut, og følger med i bloggen til Scrapp med Hjertet, for der kommer det mer info etterhvert om påmelding og priser.

Takk for at du besøkte bloggen min :-)

For you international bloggers who happened to drop by, here's a version in english: Yet again I've used papers from the Dear Lizzy collections from AC (apart from one from Making memories) - which have become real favorites of mine! And I have cut and cut and cut some more! The flowers are all cut from a patterned paper, some borders are cut and some butterflies are cut. Puh! I've also used a border punch from Fiskars and butterfly punches from Martha Stewart. On the top and bottom of the picture I have sewn a white line to frame it up even more. On the red bazzil I have used a retro background stamp from Papertrey Ink with a white ink. Thickers also from AC and some stickers alphas from Doodlebug. Tag and twine from Panduro. Thanks for visiting my blog :-)

4 kommentarer:

Zarah sa...

Helt fantastiskt snygg! Älskar färgerna du valt - så snygga ihop!

Camilla sa...

Helt utrolig lekker LO! Så masse detaljer og så herlige farger og alt:) Denne kan man se lenge på!

Gleder oss masse til stortreff og SÅ glade for å ha deg med som kursholder, det kommer til å bli så bra:)

Lisa Synøve sa...

Kjempefin side, digger fargebruken din å måten du har satt den sammen !
Likte bloggen din kjempegodt å har lagt meg som følger,håper på å se mer fint fra deg =) Ha en fin kveld !

~Isabell~ sa...

oi oi oi, så NYDELIG, liker svært godt fargene du har benyttet, de er liksom litt utradisjonell, DIGGER=)