søndag 28. november 2010

Skissedilla #87 {med gulvet som lekeplass}


Jeg har laget en LO til den flotte skissa til Carrin inne på Skissedilla, og her har jeg virkelig tatt for meg de nye tapene mine fra American Crafts! Sommerfuglene er klippet ut av et bilde jeg fant på internett og så har jeg lagt på lag på lag med tape og så klippet ut igjen. Alle de små sommerfuglene er også farget med promarker tusjer først slik at de har en litt skarpere farge. For å holde tapen på plass har jeg laget en kant rundt sommerfuglene med glossy. Bakgrunnen er laget med mange forskjellige farger med glimmermist. Knappene og thickersene er også fra AC. Klistremerkebokstavene er fra Doodlebug.

Bildene er av Bella som bruker mye tid på gulvet når hun er våken. Her er hun litt over 5 måneder.

Hos oss er det så kaldt for tiden at det blir lite aktivitet ute. Når vi skal noen steder er det bare å hive seg i bilen som er ferdig oppvarmet :-) Nå venter middagsbesøk hos svigers. Takk for titten i bloggen min :-)

5 kommentarer:

Camilla sa...

Superfin LO Marie! Så fine farger, likte de store flekkene i bakgrunnen, hvordan har du fått det sånn med glimmermist? Stilige sommerfulger, oppfinnsomt;)

Carrin sa...

oi oi OIIII!!!
Denne falt jeg fullstendig for :) Tusen takk for at du deltar, Marie!

Lene sa...

Denne var herlig ! Elsker alle fargene - den ble så leken, og passet så godt til tittel og bilde!

Cattis sa...

Så mycket inspiration det fanns här...Underbara alster! =)

~Isabell~ sa...

så ufattelig flott og fargerik denne ble, DIGGER=)