søndag 7. november 2010

Skissedilla #85 {et nytt kapittel}


Her er mitt bidrag til skissedillas 85. skisse! tidlig ute for en gangs skyld. Har delt opp fotoet i 3, da jeg hadde lyst til å scrappe disse UL bildene av min datter fra før jul i fjor.

På utstyrslista denne gangen finner man både papir fra MME (alphabet soup), sassafras lass (her også stempler) og så fikk jeg her om dagen et alfabetstempelsett i posten fra Studio Calico som heter Noah, og jeg har brukt stempelet i tittelen og papiret som lå i stempelposen som bakgrunnspapir. Det er det blågrønne papiret. Teksten er skrevet ut på et crate paper papir. Da jeg var med på scraporama i 2008 var jeg med på et kurs med Lene Bjørnerud aka Nabon, og fra henne fikk jeg denne gamle skolenotatboksiden som utgjør bunnen. Har spart på den lenge :-)
Brads er fra MME alphabet soup og sommerfuglene er punch fra Martha Stewart. Ellers har kantene fått seg noen penselstrøk og jeg har brukt tre forskjellige Glimmermist (juniper, suede og mimosa)


A short version in English: My contribution to this week's sketch over at Skissedilla and for once I'm entering early :-)

On this LO I've used products from Sassafras Lass (both patterned paper and stamps), Studio Calico (Noah alphabet stamp and the bit of paper that came with the stamp), MME alphabet soup (patterned paper and brads) and Martha Stewart (butterfly punch). Glimmermist in 3 different colors (suede, mimosa and juniper) and som black acrylic paint along the edges. The background paper I got from Lene Bjørnerud aka Nabon on a minicourse I took at Scraporama in 08'. It's a page from an old school notebook. I've been waiting for the right moment to use it :-)

Thanks for visiting my blog :-)

5 kommentarer:

~Isabell~ sa...

ahhh *kjenner følelsene svinge litt her* det er noe helt spesielt med ultralyd, og ikke minst den lille som vokser i magen=) Denne LO'en var virkelig nydelig og ned til fingerspissen gjennomført. Jeg liker den svært godt

Aud R. sa...

Dette var en utrolig kul side! Nå ble jeg skikkelig inspirert, altså! Tror jeg må ha meg en tur ned på spisebordet og klippe og lime litt :)

Brit sa...

For en herlig LO, Marie!!! Så flotte, varme farger og lekre detaljer.
Nydelig tittel!
Tusen takk for at du deltar hos Skissedilla.
Ha en fin kveld.

Lisa Synøve sa...

kjempefin og fresh side !

Heidi sa...

Knallflott side!!!