fredag 19. november 2010

Jeg strikker! { I knit! }

Veeeel, det er nok ingen nyhet, men det virker som år og dag siden jeg gjorde noe ferdig. Som regel har jeg kurven full av påbegynte prosjekt, og mange blir aldri ferdig.

Denne puta begynte som et babyteppe for over tre år siden, men siden jeg ikke hadde oppskrift, ble det selvfølgelig alt for mange masker og teppet ble alt for bredt! Jeg strikket og strikket men ble aldri ferdig til min førstefødte kom. Teppet lå lenge urørt i kurven, men ble tatt fram igjen da jeg ventet nr to. Selv ikke med iherdig strikking ble det ferdig denne gangen heller. Da ga jeg opp å gjøre det ferdig, og spekulerte på hva det kunne bli. Med en del opprekking ble det til slutt en pute, og jeg er ganske så fornøyd faktisk! Nå er jeg til og med begynt på et nytt prosjekt - denne gangen med pinne nr 10 og tre tykke ulltråder sammen, så da går det unna!!


Denne LO'en ble Mias dille inne på Skissedilla denne uken! Tusen takk for hyggelige ord om LO'en min :-)

5 kommentarer:

Carrin sa...

Jøss!! Kjenner til halvferdige prosjekt ja... Gratulerer så masse med velfortjente Dilla på 7!! Herlig LO!

Og du. Vi må scrappe snart ilag! :)

HegeT sa...

Er så godt når en kan gjøre ferdig et prosjekt, selv om det ikke helt blir det man har tenkt at det skal bli....
Lekker var den...!!...

fredagsklem
HegeT

Lillnea sa...

Så vackert det blev! Visst är det skönt när man äntligen blir klar med ett sånt projekt :)
Och layouten är superläcker!!

Camilla sa...

Ooooh men så fin den ble! Vet alt om halvferdige strikkeprosjekter... He he. Nå bærer det rett på scrapperommet, har bestemt meg for å stille på messa på Hamna skole neste lørdag, så da er det bare å henge i;) Gooood helg!

Anne Mai sa...

FLott pute du har her :) kjenner til det å ha flere produkter i farta på en gang ;) men er ekstra stas når det endelig blir ferdig da :D