søndag 3. oktober 2010

min søte søster :-)





Noen bilder jeg tok av min søster i går - og det viste seg at hun er fotogen :-) kjekt for meg som elsker å ta bilder! blir mer og mer kjent med kameraet og koser meg med eksperimentering. Og jeg som er en fan av etterarbeidet med bildene, i dette tilfellet er det bare lagt på litt skygge og så er noen av de beskåret.

Some pics of my sister i took yesterday - and it became apparent that she's quite photogenic :-) that's good for me who loves taking pictures. I'm getting to know my camera more and more and it's a lot of fun experimenting with colors and light. Although I'm a fan of the afterwork with editing the photos, in this case I've just added some shade and some of them are cut.

2 kommentarer:

papirdiva sa...

Utrolig flotte bilder!

Aud R. sa...

Nydelige bilder! Fantastisk bakgrunn også!