torsdag 14. oktober 2010

Jeg sutter helst på tåa

Denne har jeg laget til en utfordring hos Studio Calico - lag en LO med en stor punchbord. Man kunne bruke fantasien dersom man ikke hadde en oversized punch, og jeg har da laget min egen bord. Har brukt to forskjellige sirkelpuncher og to forskjellige mønsterpapir som jeg har limt oppå hverandre og delt i to. Ellers har jeg brukt en sommerfuglpunch fra Martha Stewart, tab punch fra Quickutz og bakgrunnsstempel fra Papertrey Ink. Glimmermist og akrylmaling har jeg sprayet på kraft kartong.

Bildene er av Bella som er så opptatt av føttene sine. Hun sutter på stortåa, men ikke på tommelen. Ikke vil hun ta smokk eller flaske heller. Men tåa er god å ha ;-) Morsom liten jente som har et tonn av personlighet :-)


I've made this LO for a challenge at Studio Calico - make a LO with an oversized borderpunch. If you didn't have one, you could use your imagination. I made a border using two different circle punches and two different patterned papers and then cut them into halves. I've also used a tab punch from QK, a butterfly punch from Martha Stewart and a background stamp from Papertrey Ink. The kraft cardstock is sprayed with black acrylic paint and glimmermist.

The pictures are of Bella who is so into her feet. She sucks on her big toe, but not at her thumb. She won't take a pacifier or a bottle either.... But the big toe - that's a good one ;-) Funny little girl with a ton of personality :-)

4 kommentarer:

Camilla sa...

Å, så fiiiin:) De LOan dine e bare så flott, Marie!

HegeT sa...

Ja den som fortsatt hadde vært så myk du....
Flott LO..!!..

GryA sa...

Likte "sømmene" eller hva jeg skal kalle de. Misten skaper en kjempekul effekt altså!
Første gang jeg er her inne hos deg, men jeg kommer tilbake for å suge til meg litt inspirasjon. Jeg har skikkelig spærre for tiden, og det er såååå kjedelig. Får laget en del kort da iallefall.

Lillnea sa...

Vilken häftig bakgrund du skapat med stämpeln och misten! Och en söt historia om den goda tån ;)