søndag 17. oktober 2010

Du er helt fabelaktig!


Dette kortet er inspirert av frisørsalongen Goshamei i Tromsø. De er en ordentlig fargeklatt - og jeg liker det! Ellers må jeg takke Camilla for lån av Audrey stempelet - det er helt fantastisk! Jeg har fargelagt med Promarker tusjene mine igjen. Her har et hvitt og svart bakgrunnspapir fra Magnolia blitt magenta rosa og rundt silhuetten av Audrey har jeg farget gul. Tekststempel fra Stampendous.

This card is inspired of the salon "Goshamei" in Tromsø. They are so colorful - and I love it! I have to thank my friend Camilla for lending her Audrey stamp - it's fantastic! Again I have colored with my promarkers. A black and white background patterned paper from Magnolia has become magenta pink and around the silhouette of Audrey I have colored yellow. Text stamp from Stampendous.

Ingen kommentarer: