onsdag 13. oktober 2010

dilla på rååååsa og et bilde!

som dere ser er det vinter ute, og sommerdekkene står utenfor som et minne om en tid som er forbi ;-) siden jeg ikke er noen fan av slaps og sludd, er det jo en liten oppmuntring å hvile øynene på mine nye stoler. Dette er et perfekt eksempel på kompromiss - en moderne, litt stram og slank stol med en veldig feminin farge. Jeg syns faktisk mannen min er ganske kul når det gjelder møbler. Ikke mange som hadde godtatt dette (og jeg har 8 års erfaring på området).
Det beste med stolene (bortsett fra fargen, hehe) er at de svinger seg tilbake i rett posisjon når man går ut av den!



Et veggbilde, ferdig innrammet! Har nok en gang stemplet (stempel fra BG), kopiert og forstørret, skrevet ut på baksiden av et mønsterpapir (denne gangen fra MME) og klippet ut. Bakgrunnspapiret er fra AC dear lizzy. Det er så nydelig!!!

A picture, all framed and ready to hang on the wall. Yet again I have stamped (BG stamp), copied and enlarged, printed out on the backside of a patterned paper (MME) and cut out. Backgroundpaper from AC dear lizzy. (Looooove it)
What do you think of my new pink chairs??? My husband is really cool to agree on purchasing these! And he likes them!!!

1 kommentar:

Carrin sa...

Fy søren!! Ja den som hadde hatt DEN stolen hadde ALDRI brydd seg om drittværet om dagen!!
Skikklig stilig faktisk!
Har så lyst på ei rosa sofa fra Ikea, og er igang med smisking 2. året på rad nå....SKAL ha den!