søndag 24. oktober 2010

Bilder fra messa

Min stand. Ikke mine bilder som henger til venstre, de tilhørte naboen.

Fuglehusene ble populære :-) De hang på et tre som var sagd ned for anledningen, og små lykter lagde rette stemningen.




Har hatt en kjempefin dag; solgte litt på messa og traff masse hyggelige folk. Bella var snill og grei, og mamma og Kay var gode hjelpere :-) Om ikke jeg solgte så veldig mye, fikk jeg jo en pekepinn på hva som er lurt å satse på - så dette vil jeg prøve flere ganger :-)

4 kommentarer:

Astrid sa...

Håper det gikk bra på messe i går :)
Du hadde nå iallefall en flott stand!

Camilla sa...

Kjempefin stand, det treet va flott:D Skjønne at fuglehusan va populær, kjempefine!

mette sa...

WOW så produktiv du er!!!! Knallfine produkter du har laget! Tenker du fikk solgt en hel masse!

Meretekj sa...

Flotte bilda, du hadde en fin og kreativ stand.
Masse flotte ting hadde du også produsert, neste gang må du ha med flere fuglehus;)
Nydelig bilde av deg og lille Bella:))