lørdag 4. september 2010

Skissedilla # 75

Jeg har snudd denne ukens skisse inne hos Skissedilla opp ned, og dette er mitt bidrag :-)

Da sommerværet i år har vært mildt sagt begredelig, har jeg scrappet et av bildene fra sommeren i fjor. Da var det herlige temperaturer og Brage kunne til og med bade ute. I helga er mannen min i Skottland på guttetur, og jeg har halsbetennelse. Må vel krype meg til legen snart. Trodde som vanlig at det skulle gå over. Men på den positive siden, da jeg ikke kan dra på noen husmorferie enda (pga min puppeavhengige datter), har jeg unnet meg en fantastisk flott skinnveske i dag :-) Det hjalp på min selvmedlitenhet over å være hjemme mens mannen erobrer verden.

Bukselommen er faktisk klippet ut fra en mammabukse som jeg brukte da jeg var gravid med Brage.

5 kommentarer:

Isabell - Taranita sa...

ååå, denne var virkelig et syn for øyet, så utrolig kult med en bukselomme, tittelen på den måten var knall kult=)

Brit sa...

Maries kreative univers.......ja, det passet kjempegodt. For DU er kreativ!!!
Denne LOen var helt fantastik. Digger jeans-lommen. Og så nydelig det var med alle de blomstene og papirene i sterke farger. Dette var en glad-LO :)
Tusen takk for deltakelsen.

Lillnea sa...

Ojoj så läcker denna var!! Kul med byxfixkan och alla remsor!
Och jag håller helt med dig - helgen borde vara tre dagar så man hade tid att göra ingenting också :)

Aud R. sa...

Dette var en utrolig kreativ og flott side! Veldig spesielt med den bukselommen! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min også!

Reija sa...

You're killing me :D. Jättefin denna med! Underbar, glad, kreaativ!!!