onsdag 22. september 2010

Julekort - Christmas cards




Et par julekort i ganske så tradisjonelle farger (noe som ikke er så tradisjonelt meg...) med mitt nye stempel fra Penny Black (som jeg delte i to og fikk laget to kort av. Ikke værst :-) ) Papir fra Making Memories falala serie og tags fra panduro. Tekststempel er fra Ladybug & Friends.

A couple of christmas cards in quite traditional colors (not that traditionally me...) with my new stamp from Penny Black (which I cut in two halves and got two cards from! not bad!) Papers from Making Memories falala series and tags from Panduro. Text stamp from Ladybug & Friends.

2 kommentarer:

Reija sa...

Hej Marie, jag ger tillbaka ditt WOW! Dessa kort är jättefina, och jag beundrar verkligen alla som gör kort! Det funkar inte för mig :D. Jag fattar bara inte... är den fina blomman en stämpel??? Den är så fin att jag måste fundera på att börja stämpla mer! Ha en bra kväll och tack för dina fina ord! Blir så glad när du tar tid :).

Astrid sa...

Disse julekortene var flotte, Marie :) Likte det fine stemplet du hadde brukt :)