søndag 19. september 2010

Endelig sammen - nyfødte Bella


Noen av de første bildene av Bella er endelig scrappet. Har også fått lekt meg litt med maling og stempling. Under malingen er det vanlig maskeringstape. Div pynt og overlays, punch fra MS og rub ons fra MF.

Helga har gått alt for fort, men jeg har fått vært på loppis og funnet mye fint, bla en Ittala lysestake til 10 kr. Ikke værst bare det :-) Mannen min har vært flink og tatt med seg Brage på fjellet mens jeg og Bella var på loppis. Det er snart bare en mnd til jeg skal selge litt kort og sånt på messe, så jeg stresser litt med det. Blir nok noen sene høstkvelder på meg, men det jo kos også :-)

5 kommentarer:

Astrid sa...

For en nydelig LO!! Bildene av Bella er så fiiine :) En nydelig mamma og datter :)

Meretekj sa...

Nydelig lo med så flotte bilder av et øyeblikk man aldri glemmer.
Takk for koselig hilsen i bloggen min:)
Jeg har ikke planer om å være med på noen messer nå. Kunne tenke meg å være i Sørreisa, men det er jo så dyrt...
Skal du være med på noe?

Zarah sa...

Så vackra foton och vilken uuuunderbar LO!

Reija sa...

Ojoj! Jag blir alldese glad av att se den här! Så underbart med all färgkladd och annars faller färgerna mig i smaken också! Och jag gillar den handskrivna journalingen. Jättefint!

Elisabeth sa...

woooow, så kult! en veldig anderledes nyfødt LO enn "det vanlige" men du verden så dette her stemte sammen da.....kanonflott