mandag 27. september 2010

Brage og Bella - Promarker del 3

Jeg fortsetter med mine tusjer, og her er alt fargelagt ;-) LO'en handler om det første møtet mellom bror og søster, hvor Brage ville holde babyen ("titi") og synge "titi-sangen". Den gikk sånn: "tiiiitiii osv..." hehe, det var et koselig øyeblikk, og jeg er glad for å ha det på bilde!

Tittelen er laget med å tegne rundt chipboard bokstaver. Disse er fra Panduro. Så er de fargelagt med Promarkere. Har brukt fargene RED, PASTEL GREEN og APRICOT. Rammen har jeg tegnet på frihånd og pynten er punchet ut på hvit bazzil og så fargelagt. Pyntet med brads og halvperler.

I continue with my Promarkers, and everything here is colored with them. The layout is about the first meeting between brother and sister, where Brage wanted to hold the baby ("titi") and sing the "titi-song" that he made. It went "tiiiitiiii and so on...." Haha, it was a precious moment and I'm happy to have a picture of it.

The title is made by drawing round chipboard letters. These are from Panduro. Then they are colored with the Promarkers. I've used the colors RED, PASTEL GREEN and APRICOT. The frame is hand drawn and the decor is punched out on white bazzil and then colored. Last details are some brads and half beads.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Så flott, kjempestilig med bokstavene, morsomt satt opp. Og så fin bildeserie:)

Elisabeth sa...

nommen, SÅ lekkert! digger overskriften din og fargene du har brukt her......takk for titten i en veldig koselig blogg som jeg absolutt skal kikke mer i....

Meretekj sa...

Nydelig!
Stilig med bokstavene, flott oppsett. Kreativt var det:)