lørdag 21. august 2010

Bilderas

I kveld har jeg lekt meg med bilderedigering. Har bare Picasa, men man kommer en lang vei med det også :-) Blomsterbildene ble tatt tidligere i dag, mens barna lekte i barnehagen sammen med mannen min, lekte jeg med kamera:





Simon, min nevø, liker å gjøre seg til. Han er tante sin godgutt :-)
Brage er veldig opptatt av at alt er hans for tiden, og når han må dele med andre, blir han kjempesur! her er et klassisk eksempel på det:
Mammas hjertegull :-) Varm, svett, skitten og likevel sååååå søt :-)

Litt skøy må man jo ha!
Brage insisterte på at han skulle sitte ved det lille bordet, og det skulle han ha helt for seg selv....

Takk for at du tittet innom, og ha en fortsatt fin helg :-)

1 kommentar:

pia iris sa...

hei kine.
takk for koselig besøk i bloggen min. kikket litt her inne, og her var det jammen masse flott.
å for noen herlige navn du har på ungene dine.
ha en flott kveld. klem pia