tirsdag 29. juni 2010

Dare to dream

Har for første gang prøvd meg på et annet format (som går gjennom printer'n), og det ble en LO til våre barn. Lo'en handler om hva vi ønsker for dem i fremtiden. "Dream" er stoffbokstaver fra Prima, og fuglen nederst i høyre hjørne er fra Rhonna Farrer. Sirklene er stemplet med en kork og maling og så fargelagt med promarker tusjer. Thickers fra AC og glimmermist "mimosa". Jeg har mange uferdige prosjekt, og skulle ønske tiden rakk til mer scrapping.... Det ser heldigvis ut for at godværet kommer nå, og da skal jeg ut og trille en tur i morgen :-)

I've had some foreign viewers of my blog, and since I've thought about writing in english for a while - I've found out it's about time :-) This page is about my children, Brage and Bella, and about our hopes and dreams for their future. It's the first time I've tried a different size of the LO and it made it possible to print out the journaling from my computer. With a 2-month old baby and a 2,5 years old, there's not much time for scrapping and blogging, but I have some unfinished projects that might suddenly appear here ;-)

I have used:
Fabric letters from Prima
Thickers from AC
Black acrylic paint to make the sircles
Promarkers for coloring
Bird stamp from Rhonna Farrer
A bit of MME patterned paper
2" scalloped sircle punch from EK
Black dymo
Glimmer mist "mimosa"

Thank you for visiting my blog! Comments are much appreciated :-)

10 kommentarer:

Maya sa...

Kjempe herlig LO! De var utrolig kule de bokstavene.

Vibekke sa...

Denne LOèn var aldeles NYDELIG Marie. Bokstavene var superfine til, og jeg likte også stemplingen med korker veldig godt! Nydelige sovebarn du har <3

Lillnea sa...

Vilken fin layout! Älskar upplägget och bokstäverna var jättefina :) Hoppas ni också får varmt och skönt väder nu!

Camilla sa...

Så fin! Og så søte bilder, så gøy at bildene var så like:) Høres ut som du har det bra, håper vi ses om ikke alt for lenge. Astrid og jeg skal på Målselvscreppa, men vet ikke om du har mulighet med liten baby og alt sånt...

Anne Mai sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :) for en spennende blogg du har her, stikker nokk innom deg igjen.
(legger meg til som følger)
SV: gleder meg veldig til å se filmen i kveld, blir spennende.
ha en flott helg :)

CamillaE sa...

Så himla snygg, gillar allt från titelplacering till journaling, till enkelheten, till färgerna...ja, allt.

aussiescrapper sa...

Oh my goodness, I am so glad you found my blog, what an amazing gorgeous style you have, wow, the dream layout is just divine, I so wish I could read your post, but just looking at this gorgeous layout, I am wondering if part of it is digital?. Love Melxx

joggemia sa...

Tack snälla du för goa kommentarer i min blogg!! Kikat runt lite här i din blogg och så mycket fint....både korten och layouterna!

Kram!

Meretekj sa...

Kjempeflott lo!
Tusen takk for gratulasjoner:))
Det skal bli spennende.
Ønsker deg en strålende fin sommer:))

Lula sa...

Denne siden er helt fantastisk! Jeg har kikket lenge på den før også, men ikke kommentert den. Den er så ren og med flotte harmoniske farger. Tankene om fremtiden er så personlige og flotte de og`, love it!!!

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min;) Ha en fortsatt god sommer

Klem Lula