fredag 7. mai 2010

de siste konfirmasjonskortene for i år :-)

Her har jeg flittig brukt rød broderitråd, både sydd langs kanten av notatsiden (MM) og surret rundt bølgepapphjertet fra Inkido. De røde klistremerkebokstavene er fra Panduro og mønsterpapiret er fra Crate Paper. Detaljbilde under:
Disse to sorte og hvite kortene er til et tvillingpar som har valgt sort og hvitt som fargetema til sin konfirmasjon. På det første kortet har jeg brukt et mønsterpapir fra sandylion som er i hvitt og sølv. En overlay fra Hambly med mursteinsmønster på deler av kortet. Stempelet "tøff og kul" er fra stempelglede og bokstavklistremerkene er fra Panduro.
Her er papiret i fokus, og det er fra Glitz. Noen av øredobbene er pyntet med små halvperler. Klistremerkebokstavene er fra Jenni Bowlin. Blondepunchen er fra Fiskars.

3 kommentarer:

Meretekj sa...

Knallflotte kort!
Stilen på de to siste var bare råstilig!
Langt fra det jeg lager..men jeg likte de kjempegodt!
Du må lager mere kort, dette kan du:)))
Ha en strålende dag i govere:)

Lillnea sa...

Så snygga!!!
Hoppas du får en trevlig helg!

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com sa...

Hei!
I like it! Du klarer å lage kule, maskuline kort, noe jeg syns er vanskelig:-)
Du er flink!
Hilsen Jeanette:-)