mandag 12. april 2010

Gråvær ute men ikke på papiret :-)

Ute er det overskyet og regn, så da finner jeg likegodt fram sommerbildene fra i fjor - det skaper hvertfall litt sommerstemning hos meg :-) Brage koser seg i varmen med litt vannlek - bader og drikker av sprederen :P

I morgen blir mitt første møte med jordmor her på Finnsnes, og skriver på onsdag uke 36. Brage har fått barnehageplass fra 2.mai, så fram til da er han hjemme med meg. Det er koselig, men scrappinga må vente til kvelden. Jobber også med noen konfirmasjonskort som jeg har fått bestilling på, og så ligger det et DT kit på scrappepulten min og venter :-) Fikk et flott kit som var helt i min gate :-)

Materialliste:
Mønsterpapirer fra Crate Paper
Hjørnepunch
Et par primablomster
Tag og scallopkant har jeg tegnet selv
Foam thickers fra AC
Kantene er svertet med distress ink vintage photo

3 kommentarer:

Zarah sa...

Uuuuuuh-ooooh! SÅÅÅ snyggt!

Hege-Annie Simonsen sa...

Så herlig, Marie!! Super albumside!! Ja, det gjør seg virkelig med sommerbilder som det du viser fram - tatt i GODVÆR, - nå når det regner som det gjør, her i Tromsø!!

Ha ei fortsatt fin uka! *klem* ;)

Lillnea sa...

Mmm, så härligt att plocka fram sommarbilder och drömma sig bort när vädret är trist :) Här har solen skinit hela dagen - hoppas den gör det hos dig imorgon!