torsdag 29. april 2010

3ndy kort!

Det som ikke er 3ndypapir her er fra Prima og blomstene er fra storyteller.

Bakgrunnspapiret her er fra Sassafras lass, et papir jeg har hatt leeeenge men ikke funnet bruk til. Nå kom det til sin rett med dette nydelige motivet fra 3ndy. Scallopkantene har jeg tegnet og klippet ut. Teksten har jeg lånt av Linnea


På disse to siste kortene er det rødrutete papiret fra Maja design, resten fra 3ndy. Bokstaver fra jenni bowlin og AC.

Takk for at du tittet innom - og et lite tips: hvis du enda ikke har sikret deg disse papirene fra 3ndy enda - løp og kjøp NÅ!! det er sjelden jeg finner inspirasjon til å lage så mye av en papirkolleksjon, men her er det både søte motiver og allsidige mønsterark.

5 kommentarer:

Lillnea sa...

Vilka söta motiv! Och jättevackra kort, jag gillar särskilt det orange :)

gudrun sa...

Å, så mange skjønne kort!! :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Ja, dette var skikkelig 3ndy! Herlige alle sammen, Marie!!

Disse arkene er jo så in for tiden!! Jeg fikk selv laget et kort med ark derfra i går (og den røde ramma faktisk - den du har på ditt øverste kort her). Men det kortet er lenge til blir vist fram ennå på min blogg - jeg ligger litt foran skjema i forhold til DT utfordringene, ser du! Godt det da, mtp flytting i løpet av sommer'n!:)

Håper alt står bra til!!! Ikke lenge igjen nå?!...

Gode klemmer, Hege

bojose sa...

Herlige flotte kort :)

mette sa...

Nydelige kort! Alle sammen!