søndag 7. mars 2010

Kort med 3ndypapir :-)



Er visst i hjerte-humør for tiden ;-) Disse hjertene har jeg tegnet selv og klippet ut av en gammel bokside som jeg har sprayet rikelig med rød glimmermist. Fiskars sin scalloppunch er en favoritt :-) Stempelet er fra Ladybug & Friends.

Ellers har jeg nettopp våknet etter en liten ettermiddagslur - selv om middagen ikke er fortært enda ;-) Kjenner at kroppen trenger mer og mer hvile, og magen - den vokser i kjempefart. Har passert uke 30 nå.

I kveld blir det mer kortlaging, for to av våre nære vennepar har fått guttebabyer :-) Ha en fin og kreativ aften!


6 kommentarer:

Zarah sa...

Snyyyyyggt!

Sofie sa...

Åh få fint! Og hvor er det noget sødt papir;0)

Knus Sofie

Pia sa...

Nydelig kort!
Ble tipsa av Inger Johanne om å ta en titt....

Anette sa...

Sååå lekkert kort!! Herlige ark du har brukt og nydelige hjerter!!
Klem fra Anette Candy i bloggen min

Guro sa...

For et herlig kort du har laget. Flotte hjerter og ordentlig lekre papirer :-)
Klem Guro

MarteS sa...

Heia på du :)
Takk førr koseli kommentar på bloggen min! De varme godt når noen like det man bruke ti å energi på å lage tell ;) Har en-eller-anna gang sett mønster på heildress tell voksne, men haha! Aldri i livet om eg finn på å strikke sååå stort prosjekt ;) En me strikkemaskin derimot... ;)

Håpe du å magen har det bra, å at dokker e i rute me fløttinga!

*klemmepå*

Fantastisk flotte kort førrestn, åsså såg eg at du vant (igjen) på Skissedilla!! Gratulere, skjønne godt du vinn! Du e utruli kreativ å kjempeflink!