mandag 1. mars 2010

4 kort på en kveld - et dykk ned i restepapirene!

Her har jeg gått litt bananas med glimmermisten. Lagde en firkant i et overlaypapir uten mønster og brukte den som sjablong. deretter tegnet jeg en sort kant rundt firkantene og stemplet med blomsterstempel fra Rhonna Farrer. Rub ons fra Norsk stempelblad.

Masse bazzilrester i div sukkersøte farger :-) Hjertet har jeg laget ved å spraye glimmermist på en gammel bokside og tegnet med hvit gel-roller.

Bazzilrester også her. Samme blomsterstempel som over, embosset i gull samt litt glitterlim.

Superenkelt kort med fire bazzilrester, fuglestempel fra Rhonna Farrer, rub-ons fra norsk stempelblad og litt glitterlim.

Takk for at du tittet innom bloggen min :-)

4 kommentarer:

Meretekj sa...

Enkle,-men kjempekule kort!
Friske farger og lekker design!

Zarah sa...

SNYGGA!!

...och du - kolla här...:
http://skissedilla.blogspot.com/2010/03/vinner-av-skissedilla-48.html

Maya sa...

Utrolig kult å gå litt bananas med glimmermisten! Kjempe stilig kort og god inspirasjon! Tror jeg må prøve noe lignende.

MarteS sa...

Heia Marie :)
Takk førr koseli kommentar på bloggen min <3 I`m a sucker for comments ;)

Du e kjempeflink du åsså! Sku ønske eg klarte å lage sånne flotte kort, og albumsie som du gjør!! Men eg trur eg gjør klokt i å holde meg tell strekkinga... :p

Ønske deg løkka tell i tia framover, håpe du e bra i formen :)

Klemma