tirsdag 16. februar 2010

Vintage kort


Da jeg var på Scraporama i fjor vår, skulle jeg egentlig på et vintage kort kurs med (tror det var) Filharmonica, men da jeg ikke rakk å være med, fikk jeg heller med meg stæsjet de skulle bruke på kurset. Dette kitet har jeg hatt liggende leeenge, og i går lagde jeg et kort av det. Fjernet noen elementer og la til noen andre, og slik ble det :-) Har sprayet både bakgrunnen og den gamle boksiden med glimmermist suede og lime twist, glitterlim gull og litt crackle paint her og der. Tekststempel fra Kreativ hobby og gullhjørnene tror jeg er fra kort og godt hobby. Bånd fra Papirloftet og en blonde som er farget i te. Uvisst hvilket bakgrunnsark og motiv.

Takk for at du tittet innom :-)

3 kommentarer:

Heather P. sa...

Wow, just WOW! This is stunning!

Zarah sa...

WOOOOW! Så otrooooligt vackert!

mette sa...

Nyyydelig vintagekort i vakre farger!