søndag 21. februar 2010

Noen "jeg er glad i deg" - kort

Dette kortet er kjempelite, bare 3x3 tommer. Her har jeg stemplet med et stempel fra sassafras, klippet det ut, sprayet glimmermist på en bokside, limt boksiden til utklipt motiv og så klippet rundt motivet igjen. Til slutt litt sort gel roller og glossy oppå.

Her har jeg også brukt av den boksiden som jeg sprayet med glimmermist. hjertene har jeg tegnet selv og klippet ut. Også her litt glossy og sort penn.

Her har jeg tegnet et hjerte på chipboard og klippet det ut. Så malte jeg det med hvit akrylmaling, hvit crackle paint og svertet med rosa stempelpute. litt rosa glitterlim ble smurt utover. En sløyfe og en silkerose og det var det!

Disse to hjertene er også tegnet og klipt ut, samme bokside med glimmermist benyttet, men her har jeg brukt crackle accent, slik at hjertene ble litt røffere.

6 kommentarer:

Heather P. sa...

These are totally fantastic!

Zarah sa...

De är helt underbara! Man blir ju så GLAD av dem! :D

bojose sa...

Så fine kort :)

Hege sa...

Ble litt kluss i det forrige, så jeg prøver på nytt;)
Kom over bloggen din inne hos Scrappegodis og har tatt en titt.. her inne var det jaggu mye fint både i kort og ikke minst LO'er:)
Jeg legger deg til i blogglista mi, og håper det er greit for deg.
Lykke til i konkuransen:)
Klem Hege

Camilla sa...

Ble en kjempefin rødprikkete serie:D Og bambi e bare så fiiiiin! Glede mæ til å lage nåt me mine dyr;)

Camilla

Norske Scrappere sa...

Du lager skikkelige fine og artige kort ;o)

Ny blogg er på tampen i håp om å samle alle oss scrappeinteresserte - ta en titt inn da vel ;o)

Mvh
Jeanette