mandag 15. februar 2010

Noen C&S kort mens vi venter på Northug'en :-)

Die-cuts fra MME sin bloom and grow serie, rød dymo, rød maling og hvit magic mesh.
Papirer fra Sassafras og die cuts fra MME bloom and grow, dymo og AC thickers.
Her har jeg klippet ut sommerfugler fra et MM mønsterpapir og brukt en del glitterlim :-)

Hjertestempel fra Panduro og papir fra JB creative team. Myyye glitterlim ;-)
En øredobb fra H&M blir en pen dekorasjon. Bradsen i midten er egentlig lilla fra Papirloftet.
På de tre neste kortene har jeg klipt rosene ut av et MM mønsterark. Rosene er velourbelagt og jeg syns de er såååå fine :-)


Alle tekster er fra Norsk Stempelblad, dymo og AC thickers.

4 kommentarer:

Heather P. sa...

Clean and simple and FABULOUS! :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Flotte kort, Marie! Håper du hadde ei hyggelig helg sammen med dine kjære!
Hangler dessverre fremdeles her, jeg.. Håper stadig på snarlig bedring - har så mange prosjekter som er blitt utsatt pga. sykdom nå...

Ha en fin tirsdag! :)

mette sa...

SÅ mange og så flotte!

Imponert, Marie!

Åshild sa...

Så stilig med noen clean & simple-kort! De er sjeldne for tiden... og jeg syns de er knallflotte!

Ha en fin-fin helg :)

Klem fra Åshild