torsdag 4. februar 2010

Bildene som ikke (!) ble slettet.



Tittelen her ga seg egentlig selv da jeg fant disse bildene lagret på pc'n. De skulle vel strengt tatt vært slettet fra kameraet - det er jo derfor man har digitalt kamera, er det ikke??? Det er selvfølgelig min mann som syns dette er veldig morsomt. Jeg tar ikke meg selv så høytidelig, og tenkte at jeg kunne scrappe disse bildene. jaja, slik ble det hvertfall :-)

Her er det ikke mye pynt, for tittelen ble ganske mye i seg selv, også skulle jo bildene være i fokus. Det jeg har brukt er utklipp av et mønsterark som jeg ikke vet produsenten på, knapper fra basic grey, grønt mønsterark fra basic grey, kraft kartong, thickers fra AC, klistremerkebokstaver fra JB og MM.

1 kommentar:

Camilla sa...

Hi hi så morsomt! Herlig å være litt uhøytidelig;) Du som e så flott kan godt være litt morsom, hi hi.

Klem!