fredag 29. januar 2010

skissedilla #44: 1-2-3-4-5 små fingre og tær



Jeg hadde litt problemer med å ta bilde av denne LO'en, pga den limefargede glimmermisten som bare ville være gul på bildet... Så den er mer grønn i virkeligheten....

Skissen er laget av Dina Wakley for Skissedilla sin skisse nr 44, og jeg hiver meg selvsagt med, nå som jeg er begynt å produsere igjen ;-) Jeg har snudd litt på skissen.

Stjernene har jeg laget selv, med et stempel som er embosset i klart embossingpulver fra Ranger og deretter påført stempelfarge og glitterlim. Deretter tegnet og klippet ut. Kantene er svertet med sort stempelpute. Knapper, scrappers floss og noen rub-ons fra norsk stempelblad er også brukt på stjernene.

Bakgrunnen er som nevnt glimmermist i fargen Lime twist, som jeg har penslet utover. Så har jeg sprutet med blekk tilsatt vann.

Dekortapen er fra Prima, thickersene i sort vinyl er fra AC og selvsagt er det noen små ord med dymoen :-)

Takk for at du tittet innom bloggen min! Ønsker dere alle en riktig god helg :-)

3 kommentarer:

Lula sa...

Så kreativ lo! Likte all glimmermisten godt;)Herlige de stjernene og kul farge på de.

Takk for at du deltar med oss!

GryA sa...

Denne var kjempekul! Herlige farger. Takk for titten!

Camilla sa...

Så kul LO! Så morsomt å se alt du finner på og lager selv, Marie:)