torsdag 10. september 2009

Selvlagde bakgrunner


Den 14.oktober skal jeg være gjestedesigner på Bokhuset Libris, og sammen med Camilla skal vi holde kurs om selvlagde bakgrunner. Her er et par eksempler hvor jeg har laget alt selv. På den nederste har jeg brukt en maske fra Heidi Swapp og sprayet med glimmermist. Klokken er også fra HS. Langs kantene har jeg malt med akrylmaling. På den øverste har jeg også brukt strukturmaling som er malt over med akrylmaling, pusset ned litt og stemplet med både dorull, bobleplast og magic mesh. Blomstene er punchet med den minste retro flower punchen. På begge sidene har jeg brukt favorittene fra AC - chit chat thickers :P

4 kommentarer:

Åshild sa...

Hei Marie!

Nå har jeg kosa meg gjennom flere sider i bloggen din :) Så utrolig mye fint du lager! Har virkelig sans for stilen din! Så - da inspirerer vi hverandre :) Det er fint!

Klem fra Åshild

Camilla sa...

Du e bare så flink me de bakgrunnan! Og me farga;) D e så arti at vi kan scrappe ilag å glede mæ til vi skal ha kurs, d blir gøy. D va en arti kveld da vi laga kursideen;) Håpe æ skal få anledning til å scrappe litt mer snart, vært veldi bussy i d siste. Jobb å kursplanlegging og diverse tar tid, men må vel få prioriert litt scrappetid også snart, he he. Etter ferien;)
Forresten, ka du tenke om Scraporama 6.-8.november?:) :) :)

Carrin sa...

Heii!!
Tusen takk for mange fine ord i bloggen min! Har kosa meg masse i bloggen din her, du verden så masse flott du lager :) Legger deg til tvert jeg!!

mette sa...

Nydelige bakgrunner, marie! Veldig flott bilde av deg! Du lager de lekreste ting!