onsdag 20. mai 2009

Konvoluttkort




Etter å ha sett dette kortet i Ett Trykk, og ved flere anledninger på galleriet til Papirgleder, så fikk jeg kjempelyst til å prøve selv! Det tok sin tid, men jeg ble ferdig til slutt! Kan konstatere at det ikke er helt praktisk med så bredt bånd selv om det er flott, for da vil ikke klaffen ligge helt ned.... Papiret er fra My Mind's eye og stempelet fra stempelglede har jeg fått låne av Hege Annie :-) Takk snille :-) Kortet er nå underveis til en tidligere kollega som bestilte et konfirmantkort av meg. Etter at bildene ble tatt har jeg påført navnet til konfirmanten.

1 kommentar:

Camilla sa...

Skikkelig fine de konvoluttkortan altså, lekkert papir og farga du har satt sammen:) må vel snart prøve mæ på et sånt æ å, muligens;)
Stor klem!
Forresten, æ e så gla for at vi blei å reise på messa ilag, kom plutseli til å tenke på d:)