lørdag 18. april 2009

Skissedilla skisse #3


Har prøvd meg på skisse nr 3 fra Skissedilla som du finner HER. Har valgt å speilvende skissen. Jeg syns designerne til Skissedilla lager mye flott, og jeg var så heldig å se noen av kreasjonene til Nabon på vintagekurs under Scraporama :-) Lar meg virkelig inspirere!


Har brukt papirer fra MM, MME og Imaginice, thickers fra American crafts (giggles), rub ons fra MF, tiny alphas fra MM, klippet ut blomster og sommerfugler fra et ukjent glitterpapir, blonde, retro flower punch, blomster fra Prima, brads, tyll, div bånd, et par pyntenåler, en tag fra Panduro, små halvperler fra MF og litt tekst skrevet for hånd med sort penn.
Teknikker: Skrapet kanter på papir med saks, krølling og sverting.

Med denne LO'en ble jeg månedsvinner på skissedilla og fikk en hyggelig premie i posten sponset av Papirloftet. Tusen takk :-)



12 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Åh, Marie - dette var såå nydelig!... *sukk!*...! Lekkert, kjempeflott, så herlig - sååå mange fine detaljer!...

Ønsker deg ei kjempefin helg!

Vi får se ang. hobbykveld snart, du jeg og Camilla?.. Hva med neste helg? :) Hvis det ikke blir hyttetur på meg da - det er mulig.

Klem, Hege

Broggis sa...

Den var utrolig flott. Lekkert at du bruker så mange flotte lag, og elsker dybden i den!

Camilla sa...

Så utrolig fin! Helt nydelig, det ble så fint med alle lagene og at mye får løftes litt opp fra papiret (utrolig klønete forklart, men... he he) Kjempefine farger og alt passer perfekt sammen, du er så flink:)Denne var fantastisk flott:)

Lene - nabon sa...

Guuudameg denne var helt utrolig nydelig!!

Likte godt at du har tiltet hele over på skrå, det var fint!! Tuuusen takk for flott bidrag!

Toto og Tutu sa...

Første gang jeg er på sida di. Du lager mye flott her inne! Denne var det veldig kult oppsett på!

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei - det er bare meg igjen! ;)
Hans-Kristian vil ha meg hjemme ikveld.. Så dere får kose dere kreativt mye, dere to! :D
Gleder meg til vi en annen gang får det til å klaffe - gutten er hos pappaen oddetallshelger og hos mammaen partallshelger - sånn å notere seg bak øret! ;)
Kleeem, Hege

Jannhild sa...

Dåner her jeg sitter, Marie....Denne var bare såååå lekker og nydelig!!
Lekre detaljer og herlig flott bilde :)

Klem fra meg, og ha en flott uke!!

Maya sa...

Åhhhhh himme og hav!!
Denne var vakker *dåne*
Nyydelige detaljer,farger og ja alt!!
Klem fra Maya :)

Monika sa...

Denne var utrolig nydelig!! Så sart og delikat, flott pyntet og herlig bilde. De sommerfuglene var med og satte prikken over i'en!

pia iris sa...

var en aldeles nydelig LO, og gratulerer med seieren.
skal ta meg en tur i bloggen din og se

Madeleine sa...

Utrolig flott LO. Gratulerer så mye med seieren. Den er bare helt skjønn. Liker de fine detaljene og hvordan alt henger sammen.

Nanou sa...

magnifique page !