tirsdag 28. april 2009

Kreativ tur (til scraporama)


Bildet av meg og Camilla er tatt under Scraporama (messe og stortreff for oss scrappere) i mars i år. LO'en skulle egentlig være med på Papircupen til Papirgleder, men jeg rakk ikke fristen pga flytting. Stilen skulle være shabby-chic/romantisk, og det måtte være med søm, knapper og stoff. Jeg har sydd og heklet rundt kanten av bildet, og syns det ble ganske fint. Kommer sikkert til å gjøre noe sånt på nytt.
Papirene er fra Maja Design (kjøpt på www.papirgleder.no), syns de er aldeles nyyyydelige!!!!
Chipboardsommerfuglen er malt med cracle paint. Blomstene er fra Prima og Papirloftet.
Takk for at du tok en titt :-)

4 kommentarer:

Camilla sa...

Så fin den ble:) Heklekanten ble jo råfin! og veldi fine farga og papir;)Ferdi me flyttinga? Litt stress det der, og når d bare e for en kortere periode... Men blir vel digg me nytt bad;) Kjøpt printer idag, yay! Så da kan æ skrive ut sjøl, he he.

lizzza sa...

Så flink du er. Har sett litt gjennom bloggen din og var jo så mye fint her :)
Syns du er råflink, å så snill som lar meg låne tusjene dine :)
Legger deg til blogglisten min, håper det går greit :)

Sharon Jeffs sa...

Hi,
My name is Sharon and I am a member of the Inspirational blog DT. I absolutely love your scrapbook pages and would love to share it on the blog. With your permission I would showcase the photo with a hyperlink directly to your blog for visitors to check out your blog. You can see the blog at http://inspirationalcraftblogs.blogspot.com/
I look forward to hearing from you soon
Sharon
sharon.jeffs@bigpond.com

shana0780 sa...

I like this page. It's a wonderful one.