torsdag 30. april 2009

Konfirmasjonskort



En tidligere kollega bestilte et konfirmasjonskort, og slik ble det :-) Må innrømme at det er en god del av designeren i dette kortet ;-) Gorjuss stempeltrykk utstanset med Spellbinder som jeg har fått av Camilla, som er fargelagt med promarkertusjer og fargeblyanter. Litt glitterlim her og der må det jo også være ;-) Papir og bokstaver fra Making Memories og blomster fra Prima. Har også brukt fiskars sin scallop kantpuncher.

Ha en flott langhelg :-) Håper godværet fortsetter og at konfirmanten får en fin feiring :-)

6 kommentarer:

Camilla sa...

Likte kjempegodt det kortet, Marie! Herlige farga og så passe alt så fint ilag, som alltid hos dæ:) Helt nydelig. Og glitterlimet gjorde sæ veldig bra. Vi ses på søndag, husk å si ifra hvis d e nåt spesielt æ skal ta me som du/Hege vil låne.

Ha en superfin langhelg så lenge;)

Hege-Annie Simonsen sa...

Flott konfirmant-kort! helt herlig friskt i farger og med de papirene! :)

Da sees vi på søndag! *Gleder meg stoort!* Du må melde meg nærmere ang. klokkeslett! :) Og si endelig fra, om du vil låne noen stempler!

God langhelg, til vi sees søndag da! :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei! Klokka 19, skilpadde og kanskje spellbinder - har kjøpt noen selv, men mulig du har noen jeg ikke har! - den er grei! Sees på søndag! Gleder meg masse! Men nå skal jeg på kino med ei venninne! Kos deg masse masse! *Klæææm*

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer som skissedilla vinner! Vel fortjent!!! Takk for søndagens sosiale samvær med hobby - koselig! Klem, Hege

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei, bare meg igjen!
Jeg har en award til deg, som jeg håper du har tid til å ta imot! klem, Hege

Maya sa...

Åhhh dette var lekkert!!
Nyydelige detaljer og farger,og flott fargelagt!
Klem fra Maya:)