søndag 1. mars 2009

Cathrin - min :-)


Har laget en side om min venninne Cathrin, bildet har jeg bedt om å få tilsendt, regner med hun skjønner hva jeg skulle med det ;-)
Tror kanskje denne siden går under Clean & Simple begrepet? Har i hvertfall hatt litt trekanter i bakhodet ;-)
Papir fra Glitz og hambly, blomst fra Jannhild (tuuusen takk, som du ser har jeg rocka den opp litt med litt sverte), paljetter, panduroknapper og bokstaver, dymo, akrylmaling og i midten av blomsten er det masse småperler og masse diamond glaze.
Takk for at du tok en titt i bloggen min :-)

5 kommentarer:

Camilla sa...

Å! Så Fin!!!! Kjempestilig!

Hege-Annie Simonsen sa...

Kuul og meget fin side. :-)
God søndag, der du er.

Hege-Annie Simonsen sa...

Tusen takk for bursdagsgratulasjonen! :)

Jeg har en award til deg. Ønsker deg ei riktig trivelig helg! STOR klem

Hege-Annie Simonsen sa...

God tur til scraporama! Kos dere masse masse! :) klem

Camilla sa...

Måtte bare skrive en kommentar til, for den her e så utrolig fin. Nesten litt forelska i den LOen! Veldi fint bilde av Cathrin også.