søndag 1. februar 2009

Hjerteknuser

Nok en LO (layout) om lille Brage. Her er han 4 1/2 mnd og koser seg på teppet med leker og mammaen sin.
Jeg har lekt litt med maling, og syns det ble kult med maling på bobleplast som presses mot papiret. Det er mange som bruker dette som en effekt på siden sine, og jeg er blitt inspirert ;-) Ellers har jeg malt med en farge tilnærmet bazzil kartongen oppå mønsterarket som er fra Making Memories. Filtbokstavene og de små "tiny alphas" klistremerkene er også fra MM. Ellers er det blomster fra Prima, mange brads i gult og lime samt litt bølgepapp.

Takk for at du tar en titt innom bloggen min :-)

1 kommentar:

Camilla sa...

Hm, trodde jeg hadde skrevet en kommentar igår, men skjedde kanskje noe underveis... Ja ja, skrev i hvertfall WOW så kul LO, morsomt å se en LO hos deg, og så stilig med litt eksperimentering med diverse materialer:) Ble veldig stilig uttrykk! Og liker egentlig sånne LOer med litt "luft" i:)