søndag 8. februar 2009

Et par kort og en gavepose


Et bursdagskort til min pappa. Her sitter to ugler på en gren i solnedgang, de ser litt skremt ut men de er utrolig søte da ;-) Mønsterpapiret er fra Hambly, stempelet fra stampavie (fargelagt med promarkers), 4 røde brads, small retro flower punch og tekst skrevet ut på pc. Sirklene er klippet ut med mønstersaks.

Morsdagskort til min mamma hvor jeg har brukt papirer fra Maja design og 3ndypapir, blomster fra Prima, stempel fra Inkadinkado, rub-ons fra norsk stempelblad og litt bånd. Alle kanter er svertet med distress ink vintage photo og raspet med saksa.

Dette er baksiden av gaveposen til min søster. Her har jeg preget sommerfugler med shapebossen jeg fikk til jul og så hatt på glitterlim. rub-onsene her er også fra norsk stempelblad. Hjørnepuncher fra EK success.



Gavepose til min søster i anledning hennes 25 års dag den 02.02. Stempelet av Audrey Hepburn har jeg fått låne av Camilla, et swirlestempel fra panduro er embosset og utgjør bakgrunnen til motivstempelet. Det er baksiden av et mønsterark fra MME som er brukt her. Rub-ons fra norsk stempelblad, organzabånd, mye glitterlim, en primablomst, en brad fra imaginice med rosa perle i og sommerfuglklistremerker.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Denne gaveposen var bare utrolig lekker, og blidet viser ikke i det heletatt hvor fin den egentlig er;)Kjempefin, Marie!

Hege-Annie Simonsen sa...

Suupre saker dette, Marie! jeg falt jo helt for det herlig fargerike uglekortet, men både morsdagskortet og gaveposen er også kjempeflotte!!! :)

Maya sa...

Så mye lekkert du har laget siden sist jeg var innom deg!
Sååå lekker den 17.mai LOèn din *dåne*
Og fargene på uglekortet var bare nyydelige!!
Klem fra Maya :)