lørdag 3. januar 2009

Et par babykort




Det er et par venninner som har fått baby i det siste, og da måtte jeg selvfølgelig lage kort :-) Kan jo ikke komme med noe som er kjøpt nei... ;-) På guttekortet er det brukt stempel fra joanna sheen (vintage babies) og på jentekortet er det brukt stempler fra panduro. På begge kortene er det brukt papirer fra Making Memories. Jeg er stor fan av glitterlim (glitter stick), og jeg har brukt irriserende på jentekortet og gull på guttekortet. Min nye Spellbinders maskin kom til nytte på guttekortet til å lage ovaler. Gleder meg til å få flere former så jeg får øvd meg litt mer :-). Alfabetet på jentekortet er QK blossom, og teksten på guttekortet er skrevet ut på pc'n. Takk for at du tok en titt, og ikke minst ønsker jeg deg GODT NYTTÅR!

2 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Godt nytt år. Fine kort, Marie. :)

Håper du får bruk for julegaven! ;D

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei og god søndag!

Har du fått brukt distressfargene du fikk noen dråper av fra meg, for å øve deg på fargelegging av motiver?.. Du kan jo bruke dem til sverting av kanter, med svamp, eller til å lage distressbakgrunner med, vet du - om du ikke liker å fargelegge med dem.

Jeg vet jo hvor glad du er i Promarker tusjene dine! :-)

ha en fin søndag! :)