søndag 9. november 2008

Whiff of joy challenge # 7















My first entry to the Whiff of Joy challenge blog, and I have to say that I just loved the sketch! I borrowed the stamp from my friend Camilla (thanx!), and it's one of my absolute favorites :-) I've colored it with crayons and terpentine, used a lot of glitter glue, patterned paper from My mind's eye, bling foam stars bought in a local store called Nille, some small buttons, prima flowers and the text stamp is also from Whiff of Joy.

Thanks for having a look, have a great week :-)

Mitt første bidrag til Whiff of Joy konkurransen, og denne skissa var helt utrolig flott! Stempelet har jeg fått låne av min venninne Camilla (takk!), og det er blitt et av mine absolutt favoritt-stempler :-) Det er fargelagt med blyanter og terpentin, har brukt en masse glitterlim, non glitrende skumstjerner fra Nille, noen små knapper, primablomster og tekststempel fra WOJ.

Takk for at du tok en titt, ha en flott uke!

8 kommentarer:

Tracey sa...

Stunning card Marie, love the colours you've used :o)

Hugs
Tracey
x

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempestilig kort! herlige farger! Håper du vinner! :-D

Hektisk hos meg for tida! Kleeem!

Camilla sa...

Skikkelig fint, Marie! Et ordentlig gla' kort:) Kjempefint farget som alltid;) og veldig fine kombinasjoner av papir, men det kan du jo, det vet jeg jo allerede;)

Klem!

Hege-Annie Simonsen sa...

Har noe til deg i bloggen min! - Love your blog! :)

Heather sa...

Stunning!! Love all the detail pictures!! Thanks for tring my sketch this week...

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk for tipset ang. Picasa - men jeg føler ikke at jeg gidder å jobbe så mye med redigering av bilder...

Synes jo jeg bruker nok tid som det er, på å krympe bilder, blogginnlegg osv.. Så da får det bare blitt litt mørke bilder inntil jeg føler jeg orker å evt. gjøre noe med det! ;)

Ha ei fortsatt fin uke!

Marianne sa...

Tenk å få til en følelse av harmoni, med så mye farger og detaljer. Jeg er imponert, du er råflink!

Klem Marianne:)

Camilla sa...

Ååå Marie dette kortet er bare til å spise opp!! Skikkelig lekkert!! Og du har fargelagt det nyydelige motivet så flott:)
Ha en finfin lørdagskveld!
Klemmer fra Camilla.