søndag 16. november 2008

Dorullkjernekort i grønt og rødt!







Mitt aller første dorullkjernekort, veldig inspirert av Gro sitt som dere ser ;-) Det var utrolig morsomt å lage, og kommer garantert til å lage fler etterhvert. Det er lurt å bruke flytende lim da dobbelsidig tape sitter dårlig på dorullen. Dette kortet er til min 3 år gamle nevø som ringte meg her en dag og ønsket seg et kort. Mammaen hans hadde vist han kortene mine her på bloggen :-) Det var kjempekoselig!
Jeg har brukt papirer fra Imaginice og 3ndy, motiv fra Ladybug & Friends fargelagt med fargeblyanter og terpentin, glitterlim, svertet kanter med distress ink vintage photo, masse forskjellige bånd, noen røde eyelets/maljer, blomst og knapper fra MM og litt rød bazzil kartong.

2 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Utrolig flott, Marie!! Helt herlig med de fargene og alle detaljene du har med her!!

Dette kunne du kanskje hatt med i Cute Card Thursday sin utfordring 36? Tror kriteriene der var fargene rødt og grønt, om jeg ikke husker feil!

Klem til deg og god søndag! :o)

Camilla sa...

Å, så kult! Tror jeg må herme litt, he he. Artig kort. Og kjempefine fargekombinasjoner, som alltid hos deg:)

God søndag!