lørdag 15. november 2008

Bursdagskort :-)





Mamma skal i 60-års dag, og jeg har fått æren av å lage kortet :-) Kortet er ikke til Hans Majestet Kongen (HMK), men tilfeldigvis har jubilanten disse initialene ;-) Kortet ble relativt stilrent og enkelt, men det var etter mammas ønske. Har brukt papirer fra 3ndy (frisk-serien), og borden er også et mønsterpapir av ukjent opprinnelse. Kjøpt på bok og media på tidl polarsenteret. Bazzil i grønn, hvit og mørk turkis, masse glitterlim, sommerfuglklistremerke med glitterlim inni, swirlestempel fra BG, stempel fra papirloftet embosset, klistremerkebokstaver fra MM, og litt bånd. Ha en flott lørdagskveld :-)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Å,det var så fint det kortet, veldig fine farger:) Jeg har jo sett det på ordentlig også,heldige meg. Det mønsterpapiret med borden er fra Panduro (og det er Libris, ikke Bok og Media;) he he)

Klemmmmmmer fra Camilla

Camilla sa...

Nei det har nok ikke stått det før;) Men for kanskje 4 år siden het det Interbok da. Ingen skade skjedd kjære :D

Takk for ros for kortet, plagdes litt med det faktisk, men de etikettene er koselige, sånne gammeldagse søte:)

I morra skal æ gjøre ferdig kalenderen, har bare pynt igjen;)

Natti natt

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei! Føles som det er ei stund sia nå! Håper du trives tilbake i jobb, Marie! :)

Kjempeflott kort, dette! Liker fargene kjempegodt. Herlig med initialene når det er et jubileumskort.

Tusen takk for kommentaren på mitt clear card. Jeg bare MÅTTE ha av de overlay'ene med snøflak på!... Det går framover i KH juleutfordringen også! Har fått laget 2 kort til nå!... ;P

Goood søndag! :) klem

Jeg har eksamen onsdag forresten.