mandag 6. oktober 2008

Sukkersøtt's utfordring #10






Denne uken er Sukkersøtt's utfordring å lage et kort i fargene grønt og brunt, og kun disse to fargene. Spennende :-) Jeg tok selvfølgelig utfordringen, og resultatet ble et mappekort (nok en gang) med stempel som jeg har fått låne av Hege - Annie :-) Tusen takk! Er veldig fornøyd med at kortet bare består av 2 ark, ett bazzil og ett mønsterark. Rundt motivstempelet og tekststempelet har jeg brent kantene.


Materialliste:

Mønsterark fra MME - wild aspargus

Bazzil brun

Stempel fra Papirgleder, både motiv og tekst

MM tiny alphas brun

Stempelputer: Distress ink vintage photo langs alle kanter, cat's eye brown og dark brown.

Swirler fra Automn Leaves

Bånd

Primablomster

Brads

Knapper fra MM

Hjørnepuncher fra Notabene og EK success



8 kommentarer:

Camilla sa...

Å, nå fikk jeg lyst på sjokolade! Et skikkelig varmende kort:) Likte mønsterarket, og swirlene, er det rub-ons? Så fint med runde kanter.

Oddrun sa...

Nydelig! Eg ønske meg ett sånnt! :D

Bente sa...

Kjempeflott! Får den varme, lune følelsen av å se på kortet!!

Maya sa...

Åhhh ett herlig høst kort!
Nyydelig og gjennomført!

Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Wow, her var det kommet mye fint, siden sist jeg var innom! :o)

Liker kakaokoppen! ;o)

Jeg har vært en del opptatt, siden sist!... Har fått unna 7-års bursdagsfeiringa søndag, etter at Hans-Kristian ble frisk i halsen noen dager før det. I tillegg hjalp jeg til i en annen 7-årsbursdag for tvillinger, på lørdag. Fredag hadde jeg full dag med undervisning på Fagereng skole. Søndags kveld, midt i barneselskapet, fikk jeg tilbudt en 50 % stilling. Så i går hadde jeg også full dag + sjakkurs om kvelden. I dag var det full dag, i morgen fri. På'an igjen torsdag og fredag. Det blir mindre tid til hobby fremover!..

Vi snakkes!! Kanskje vi sees i helga?.. Hvordan blir det med Tromsøtreffet, skal du dit?... :o) Klem, meg.

CraftyC sa...

This is beautiful!
Clairex

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk for titten inne hos meg! :o) Ja, godt med mer jobb! :o)
Får se om det ikke blir tid til å treffes i løpet av neste uke. Høres nærmere! :o) Klem.

Marte sa...

Hei igjen Marie!! Guri så fint mappe-kort!!!! No bei eg så inspirert atte.. heldi førr pengeboka at de e søndag idag.. !!!
Eg har så mange prosjekta gåanes førr tia, så gensern e lagt littegranne på is;) Men de nærme seg vinter me stormskritt, å plan va å bruke den på første skiturn... sjølsagt, me matchanes genser tell gubben vettu ;)

Klem Marte