torsdag 16. oktober 2008

Sukkersøtt's #11 - whiff of joy





Den morsomme skissen til Kristine MB har jeg løst på denne måten :-) Dette skjønne stempelet fra whiff of joy (har vært så heldig å få låne det hos Camilla), har jeg fargelagt med fargeblyanter og terpentin. Føler selv at jeg begynner å få det til, etter at Camilla introduserte meg for teknikken. Dette er forsøk nr to med denne typen fargelegging. Promarkerne blir nok liggende en stund framover... ;-)
Har brukt (bortsett fra stempel): Bazzil og bazzil bling, mønsterark fra Karen Marie Klip, twinkling H2O shimmer maling i lilla, distress ink vintage photo til sverting, hvit penn, små perler fra global hobby, crystal stickers, en QK snøkrystall, glitterlim på detaljer, mønstersaks til scallopkanter, stempel "merry christmas" er også fra whiff of joy, bånd og noen brads. Den store bradsen holder sammen forsiden og den siden med tekstfeltet på. Den ytterste kanten er embosset med hvit "snø".
Takk til alle som titter innom bloggen min, og jeg blir selvfølgelig veldig glad dersom du legger inn en liten kommentar så jeg vet at du har vært her :-) Ha en fin kveld!

11 kommentarer:

Camilla sa...

Så utrolig fantastisk nydelig! Tror jeg synes dette er noe av det fineste jeg har sett du har laget (eller du har laget så mye fint så det er vel vanskelig å si men..;) )Gleder meg til vi finner en dag å holde på litt ilag. Har ikke hatt så mye tid de siste dagene, ikke fått vært med på sukkersøtt utfordringen engang, snufs!
Kanskje jeg må scrappe litt i natt, har handla litt idag;)

Camilla sa...

Skulle jo si at det var så fin effekt med det blanke malt på mønsterarket, bak trærne liksom, så det ser ut som snøhimmel, veldig bra tenkt:)

Audhild sa...

Nydelig kort, flott fargelagt og fint oppsett. Syns du har løst denne oppgaven på en fin måte.

Sianba sa...

For et nydelig kort! Så lekkert med de lilla fargene. Og den fargeleggingen er bare helt knall! :-)

Maya sa...

Åhhhh fy faderulland noe så vannvittig lekkert!!
Nyyydelige farger,lekre detaljer og såå nyydelig fargelagt!
Magisk!!

Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Så nydelig kort, Marie! Flott med alt det lilla!! :o) Jeg har jo sett det ferdigmalte motivet før og må bare si enda en gang: du fargelegger helt utrolig flott! :o)

Ønsker deg ei riktig god helg, når den tid kommer! Har tatt helg her allerede, da det er fridag i morgen. Deilig!!! Klem fra meg til deg. :o)

Anne Kristine sa...

Så nydelig julekort og herlig lillafarge.
Flott gjennomført og fin løsning på skissen.
Takk for at du deltar.
klem fra Anne

Jannhild sa...

Himmel og hav, så lekkert, Marie!!!
Nydelig nydelig!!

Ha en super helg!!

Klem fra Jannhild :)

kate sa...

For et kjempesøtt kort du har laget:)
Nydelige farger og såå søtt stempel.
Kommer tilbake og sniktitter på bloggen din senere også:)

Klem og go uke fra Kate:)

Camilla sa...

Så morsomt at du ble valgt ut i ukens søtetse, Marie:) Det var fortjent, jeg sa jo at det var utrolig fint, liker jo det stempelet utrolig godt, men tror nok det var noe med fargene, du har blitt skikkelig god på den farginga;)

Klem:)

Siv Anne sa...

Dette kortet er bare så flott.
Nydelig fargelagt