torsdag 9. oktober 2008

Nok et mappekort...





Nok et mappekort... Jeg har visst dilla, både i kakaostempel og mappekort :-) Dette kortet skal også fylles med sjokkis og kakao, men det ble visst plutselig tomt i skapet, tihi ;-)

Her har jeg brukt: Masse primablomster og halvperler, stempel fra Papirgleder.no (både motiv og tekst), bazzil kartong, mønsterpapir fra Prima, masse glitterlim, bånd, MM tiny alphas brown. Alle kanter på mønsterpapir og cremefarget kartong er svertet med distress ink vintage photo og cat's eye maroon. Kortet måler 13,5 x 13,5 og er 0,5 cm dypt i brettekantene.

3 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Flott kort, Marie! Elsker fargene! ER veldig glad i rødt også!! :)))

Lykke til på jobbintervju!! X'er fingrene for deg! :D KLEM

Nå skal jeg sette meg ned og jobbe med årsplaner for 7. trinn, i fagene norsk, engelsk og matte.
Ha en fin kveld! :o)

Camilla sa...

Å, så fine farger, Marie! Skikkelig fint!
Gleder meg til lørdag:)
Kan ta med de nye stemplene mine så kan du stemple noen hvis du vil?

Jannhild sa...

Nydelig flott mappekort, Marie!!
Herlige farger :)

Ha ei fantastisk flott helg!!

OG tusen takk for koselige kommentarer på bloggen min!!

KLEM