onsdag 29. oktober 2008

Et glam-mappekort og takk til Jannhild :-)








Dette mappekortet er til en 6-årig Madonnafan, og ble derfor litt glamrosa med blomster og glitter i massevis ;-) Har brukt noen av de flotte blomstene jeg fikk av Jannhild (se under), og ellers har jeg brukt papirer fra MME tres jolie serien, bazzil, rosa glitterknapp, fjær, bånd, blingblomster, paljetter, små perler, rub-ons fra norsk stempelblad, 6 tall fra MM og litt håndskrift. Takk for at du tok en titt i bloggen min! Ha en super dag :-)




Disse lekre, nesten tropiske drømmene av noen blomster, fikk jeg av Jannhild og er de ikke flotte??? Jeg ble helt satt ut da jeg åpnet konvolutten! Trodde jeg skulle få 3 blomster, og i steden har hun sendt meg en helt bunke!!! Snille, snille, Jannhild! Klemmer til deg :-)

8 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei! :)

Så stilig da!! Denne 6 årige jenta blir nok kjempeglad for innholdet i dette mappekortet, kan jeg tenke meg!! :o) Flott pyntet, på alle sider.

Så flotte blomster du har fått!! Og gratulerer med omtale som Ukens Papirglede, både med det lekre stjernealbumet og det flotte "Elefant og sjiraff kortet"!! Du er sååå flink!! :o)

Hvordan går det ang. jobb?.. Er så spent å høre!! :oD KLEM

Camilla sa...

Å, så koselig! Og kjempelurt å bruke kortet til å ha cden i:)
Og grattis grattis med Ukens Papirglede! Det fortjente du, det stjernealbumet ble skikkelig fint.

Stoor klem

Marte sa...

Herremin korr flink du e Marie!! :D

Audhild sa...

Stilig mappekort du har laget. Flott med den store blomsten. Tenker nok at jenta blir glad

Hege-Annie Simonsen sa...

GRATULERER MED NY JOBB!!!! Så flott at du fikk jobbe videre på Skeidar da!! *Glad på dine vegne*

Ha en fantastisk dag! Her har jeg vært syk siden i går; hoster, nyser osv... Klem fra meg.

Jannhild sa...

Hei vennen!

Så kjekt at du likte de, og for et nydelig flott mappekort du har laget her!! Dette blir nok jenta kjempeglad for!!

Ønsker deg en flott helg!!

Klem

Marianne sa...

For et nydelig mappekort!! Det blir nok godt mottatt.

Og blomstene var helt nydelige ja, skjønner godt at du ble glad!

Maya sa...

Åhhh det var skikkelig glam!
Herlig med alle blomstene og blingen!
Vil tro det ble satt pris på :)

Ha ei flott uke,
klem fra Maya :)